Зареєструвати код
Відео Умови акції Подарунки Переможці Акційна продукція Зареєструвати код
ЗАРЕЄСТРУВАТИ КОД
Неправильний код. Перевірте: код має складатися з 10 символів.
Невірний формат номеру.
Правильний формат: +38 (0ХХ) ХХХ ХХ ХХ.
Нам потрібно переконатися, що ви не робот.
Оберіть малюнки, на яких зображено ....
ЗАРЕЄСТРУВАТИ КОД
Поставити запитання
Поле не може бути пустим.
Невірна електронна адреса. Будь ласка, введіть
вашу електронну адресу в форматі name@mail.com
Поле не може бути пустим.
ВІДПРАВИТИ
ДЯКУЄМО!
Ваш код зареєстровано!
ЗАРЕЄСТРУВАТИ ЩЕ
Ліміт реєстрацій
на поточну добу вичерпано.
Зберігайте коди та реєструйте
вже завтра!
Ви перевищили кількість
невдалих спроб зареєструвати код.
На жаль, ви не зможете реєструвати
більше кодів протягом доби.
Код вже зареєстрований.
Уважно перевірте символи
на акційній упаковці.
ЗАРЕЄСТРУВАТИ ЩЕ
Код неправильний.
Уважно перевірте символи
на акційній упаковці.
З будь-яких питань звертайтеся
на Гарячу лінію 0 800 30 40 30
або сюди.
ЗАРЕЄСТРУВАТИ ЩЕ
Ваш номер заблоковано до кінця Акції.
Повторне розблокування неможливе.
У разі виникнення запитань
зверніться на Гарячу лінію
0 800 30 40 30 або сюди.
КОД ПРИЙНЯТО!
До відкриття гарантованого
подарунка залишився лише 1 код.
Тож мерщій реєструйте його
та перемагайте!
ЗАРЕЄСТРУВАТИ ЩЕ
Наша Акція ще не розпочалася!
Реєструйте код із 21 березня
та вигравайте подарунки
від Kinder Chocolate.
На жаль, Акцію вже завершено.
Перегляньте результати
на сторінці «Переможці».
Дякуємо за участь та чекайте
на нові акції від Kinder!
Дякуємо за запитання!
Ми відповімо протягом доби.
На жаль, ви отримали максимальну
кількість гарантованих подарунків.
На жаль, фонд гарантованих
подарунків вичерпано.

Слідкуйте за розіграшем
головного подарунка.
Дякуємо за участь!

ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА

проведення рекламної акції «Нові відкриття з Kinder®»

1. Загальні положення.

1.1. Замовником рекламної акції під умовною назвою «Нові відкриття з Kinder®» є Товариство з обмеженою відповідальністю «Ферреро Україна» Код ЄДРПОУ 32424407, місцезнаходження: вул. Амосова, 12, корпус 1, м. Київ, 03680, Україна (далі по тексту – «Замовник»).

1.2. Організатором рекламної акції під умовною назвою «Нові відкриття з Kinder®» є Товариство з обмеженою відповідальністю «Профі Лаб», Код ЄДРПОУ 34691924, місцезнаходження: вул. Драгомирова, 10/10, кім.61, м. Київ, 01103, Україна, (далі по тексту – «Організатор»).

1.3. Технічними партнерами рекламної акції під умовною назвою «Нові відкриття з Kinder®» є:

- Товариство з обмеженою відповідальністю «Марафон Україна», Код ЄДРПОУ 38218421, місцезнаходження: 01004, м. Київ, вул. Горького, буд. 7-В (далі по тексту – «Технічний партнер-1»);

- Товариство з обмеженою відповідальністю «СІГМА УА», Код ЄДРПОУ 39472326, місцезнаходження: 03680, м. Київ, вул. Фізкультури, буд. 30-В, оф.602 (далі по тексту – «Технічний партнер-2»).

2. Визначення термінів, що вживаються по тексту даних Правил.

2.1. Акція – рекламний захід під умовною назвою «Нові відкриття з Kinder®», що реалізується в рамках та відповідно до умов даних Правил, передбачає придбання Учасниками Акції акційної Продукції, реєстрацію унікальних Кодів, визначення Переможців Акції та вручення  Подарунків Акції Переможцям Акції.

2.2. Учасник Акції – фізична особа, що відповідає вимогам розділу 4 даних Правил, вчиняє дії, необхідні для участі у Акції та належним чином виконала усі вимоги даних Правил.

2.3. Користувач Сайту –повнолітня фізична особа, що належним чином зареєстрована на Сайті.

2.4. Сайт – веб–сайт, що належить Замовнику Акції, розміщений в мережі Інтернет під іменем www.kinder-promo.com.ua

2.5. Акційна Продукція - продукція під ТМ «Kinder Chocolate» у спеціальній акційній упаковці (з інформацією про умови проведення Акції), що приймає участь в Акції, а саме: 

- Молочний шоколад Kinder® Chocolate з молочною начинкою (60%) масою нетто 50 г та 100 г;

- Молочний шоколад «Kinder® Chocolate зі злаками» з молочно-злаковою начинкою (66,5%) масою нетто 94 г 

2.6. Код - 10-значний унікальний код, що складається з арабських цифр від 0 до 9 та латинських літер від A до Z, розміщених у довільній послідовності, та розміщений в кожній упаковці Акційної Продукції. Код використовується Учасниками Акції для участі в Акції.

2.7. Виграшний Код – Код, що його було відібрано за результатами випадкової вибірки під час визначення Переможців Акції.

2.8. Переможець Акції – Учасник Акції, що зареєстрував Виграшний Код.

3. Загальні умови проведення Акції.

3.1. Акція проводиться Замовником на території України*,підконтрольній українській владі(далі по тексту - Територія проведення Акції).

*за винятком території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь у зв'язку з прийняттям Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014, № 1207-VII, а також ряду населених пунктів на території Донецької та Луганської областей (на підставі Указу про введення в дію рішення Ради національної безпеки та оборони «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози та збереження територіальної цілісності України» підписаного «13» квітня 2014 року). Дане тимчасове вимушене обмеження діє виключно з міркувань безпеки мешканців цих регіонів та неможливості з боку Замовника, Організатора та/або Технічних партнерів гарантувати належне проведення Акції, зокрема, але не обмежуючись, в частині відправлення/доставки/вручення Подарунків Переможцям Акції за адресами, що знаходяться на територіях Автономної Республіки Крим та м. Севастополь, а також деяких населених пунктах Донецької та Луганської областей. Дане обмеження не розповсюджується на громадян України, що проживають на таких територіях, за умови, якщо вони належним чином та в повному обсязі виконали всі вимоги та умови цієїАкції, кур’єрська (поштова) служба здійснюватиме відправлення/доставку/видачу Подарунків Акції в таких населених пунктах, або якщо такі Переможці вказали будь-яке інше місце доставки на території України, окрім тих, що знаходяться на території АР Крим, Донецької та Луганської областей і відправлення/доставка/видача в які є неможливою або ускладненою, або якщо Переможці Акції виявлять бажання та матимуть змогу самостійно отримати належні їм Подарунки у спосіб та місці погодженому із Організатором Акції.

3.2. Акція проводиться у період з «21»березня 2016 року (00.00.00 год. за київським часом) до «08»травня 2016 року (23.59.59 год. за київським часом) включно (далі по тексту– «Період проведення Акції»).

3.3. Акція проводиться з метою формування та підтримки обізнаності, а також залучення нових споживачів та збільшення обсягів продажу продукції під торговельною маркою «KinderChocolate» (Кіндер Шоколад), а саме: 

- Молочний шоколад Kinder® Chocolate з молочною начинкою (60%) масою нетто 50 г та 100 г та

- Молочний шоколад «Kinder® Chocolate зі злаками» з молочно-злаковою начинкою (66,5%) масою нетто 94 г

3.4. У Акції приймає участь лише Акційна Продукція.

3.5. Купуючи Акційну Продукцію у період проведення Акції, Учасник Акції не вносить ніякої додаткової плати, пов’язаної з участю у такій Акції, окрім безпосередньої ціни Акційної Продукції. Фонд Подарунків Акції не формується з внесків Учасників Акції.

3.6. Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції не отримують жодної винагороди від Учасників Акції за їх участь в Акції. Акція не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу чи конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди чи умовами конкурсу.

4. Загальні вимоги до Учасників Акції.

4.1. До участі в Акції запрошуються виключно дієздатні громадяни України, які досягли 18-річчя (повноліття), проживають на території України та придбали Акційну Продукцію.

4.2. Учасниками Акції не визнаються та не можуть бути визнані наступні особи, не залежно від виконання ними умов даних Правил:

4.2.1. працівники Замовника/Організатора/Технічних партнерів Акції і будь-яких інших осіб, які беруть участь у підготовці та проведенні Акції, та їх близькі родичі (чоловік/дружина, діти, брати/сестри, батьки);

4.2.2. неповнолітні, обмежено дієздатні та недієздатні особи;

4.2.3. іноземці та особи без громадянства.

4.3. Учасники Акції під час участі в Акції зобов’язуються:

4.3.1. дотримуватися вимог даних Правил та норм чинного законодавства України;

4.3.2. дотримуватися правил користування Сайтом;

4.3.3. вказувати повні, коректні та достовірні відомості, вказані у даних Правилах;

4.3.4. свідомо не завдавати незручностей та не чинити перешкод іншим Учасникам Акції;

4.3.5. не чинити дій, що ставлять під сумнів правомірність участі такого Учасника у Акції;

4.4. Приймаючи участь у Акції Учасник Акції погоджується та підтверджує факт ознайомлення та повної згоди з даними Правилами. 

4.5. Приймаючи участь у Акції кожен Учасник Акції тим самим підтверджує свою повну та безумовну згоду на безкоштовне використання наданої ним інформації про себе, в тому числі на обробку його персональних даних (прізвище, ім’я, по-батькові, контактний номер мобільного телефону, інших відомостей, що запитуються в рамках участі у Акції, Замовником Акції, з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою/методами, що не порушують чинне законодавство України (в т.ч. шляхом передачі третім особам), зокрема, на безоплатне використання його імені, прізвища, зображення Учасника Акції, інтерв’ю або інших матеріалів про нього з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч., але не обмежуючись, право публікації (в т.ч. його імені і зображення) в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв'ю зі ЗМІ, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Учаснику Акції Замовником або Організатором Акції та/або будь-якою третьою особою. Надання такої згоди розглядається у розумінні ст.ст. 296, 307, 308 Цивільного Кодексу України та Закону України «Про захист персональних даних». Учасник Акції має право в будь-який момент проведення Акції відкликати свою згоду на збір та обробку його будь-яких або всіх наданих персональних даних, повідомивши письмово Виконавця та Організатор про таке своє рішення. Відкликання Учасником своєї згоди на збір та обробку його персональних даних не є підставою для виключення такого Учасника із Акції, проте унеможливлює використання його персональних даних під час визначення Переможців Акції, а відтак і можливу доставку/вручення Подарунків Акції.

4.6. З моменту прийняття умов даних Правил, шляхом проставляння Учасником Акції електронної відмітки, вчинення дій, що свідчать про участь у Акції, згода з умовами даних Правил та згода на обробку персональних даних вважається наданою відповідним Учасником Акції. 

4.7. Учасник Акції, що не погоджується з умовами даних Правил втрачає право на подальшу учать у Акції.

4.8. Надання Учасником Акції недостовірних/некоректних даних, наданих для участі у Акції, в тому числі щодо засобів зв’язку з таким Учасником Акції, звільняє Замовника та Організатора Акції від обов’язку вручити йому Подарунок Акції і такий Учасник Акції втрачає право на отримання Подарунку Акції.

4.9. У випадку порушення Учасником Акції обов’язків, вказаних у даних Правилах, що викликало виникнення у Замовника та/або Організатора/Технічних партнерів Акції збитків, Учасник Акції зобов’язаний відшкодувати такі, документально підтверджені, збитки у повному обсязі.

4.10. Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції залишають за собою право відсторонити від участі у Акції Учасників Акції, які порушили вказані вище гарантії. 

4.11. Учасник Акції, що не виконує/неналежно виконує умови даних Правил, втрачає право на подальшу участь у Акції.

4.12. Організатор/Замовник/Технічні партнери залишають за собою право в будь-який момент вводити додаткові технічні обмеження, що перешкоджають шахрайству в Акції. У разі виявлення будь-якої спроби несумлінної поведінки Учасника Акції, він може бути усунений від участі в Акції. Організатор/Замовник/Технічні партнери самостійно здійснюють оцінку сумлінності участі в Акції на підставі наявних у Організатор/Замовника/Технічних партнерів технічних можливостей і з урахуванням положень чинного законодавства України і цих Правил.

5. Загальні умови участі в Акції.

5.1. Протягом Періоду проведення Акції, у роздрібній торговельній мережі на території України, підконтрольній українській владі буде доступний для продажу Акційна Продукція. На кожній упаковці Акційної Продукції буде розміщений стікер (наліпка), під яким буде знаходитись один унікальний Код.

5.2. Для участі в Акції, протягом Періоду проведення Акції, Учасник Акції має  зареєструватися на Сайті, заповнивши всі обов’язкові поля анкети Учасника Акції, розміщеної на Сайті (передбачає надання Учасником Акції персональних даних), та /або бути дійсним користувачем послуг зв’язку принаймні одного з національних операторів мобільного зв’язку.

5.3. Приймати участь у Акції можливо шляхом реєстрації Кодів одним з наступних способів:

5.3.1. шляхом реєстрації Кодів у відповідному полі Сайту;

5.3.2. шляхом відправлення Коду за допомогою СМС–повідомлення на короткий номер 4300. В одному СМС–повідомленні може бути тільки один Код. Пропуск (пробіл) між знаками Коду, будь - які символи, що не є арабськими цифрами та/або латинськими літерами, не ставляться.

5.3.3. Зберігати оригінали унікальних Кодів, що їх зареєстровано Учасником Акції, протягом Періоду проведення Акції, до моменту вручення Подарунків Акції.

5.4. Зареєстрований Код закріплюються за номером телефону мобільного оператора, що вказаний Учасником Акції під час реєстрації кожного такого Коду на Сайті /або з якого надіслано СМС – повідомлення на короткий номер 4300. 

5.5. Всі Коди об’єднуються в єдину базу з фіксацією часу реєстрації, тому реєстрація шляхом СМС – повідомлень та Інтернет – реєстрація є рівнозначними та не створюють для Учасників Акції переваг або обмежень у можливості визнання їх Переможцями Акції та отримання належних їм Подарунків Акції.

5.6. Код вважається прийнятим, якщо він надійшов Замовнику/Організатору/Технічним партнерам Акції, починаючи з «21» березня 2016 року (00.00.00 год. за київським часом) до «08» травня 2016 року (23.59.59 год. за київським часом). Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції не несуть відповідальності за відсутність технічних можливостей/несправності мережі та інші обставини, що унеможливлюють та/або сповільнюють процес направлення Кодів у визначений строк. Не залежно від технічних можливостей, усі Учасники Акції рівні між собою. 

5.7. Кожен Код може бути зареєстрований лише одним із зазначених способів - або тільки за допомогою СМС – повідомлення, або тільки на Сайті. 

5.8. Один Код може бути зареєстровано для участі в Акції лише один раз. Повторна реєстрація одного і того ж самого Коду забороняється. Всі реєстрації Кодів мають бути підтверджені наявними оригіналами унікальних Кодів, що їх зареєстровані Учасником Акції протягом Періоду проведення Акції. 

5.9. Не даватимуть право на отримання Подарунків Акції ті зареєстровані Коди, які в разі перевірки Учасник Акції не зможе підтвердити наявністю оригіналу унікального Коду. При цьому не братиметься до уваги кількість помилок (одна цифра, одна літера або усі) та будь-які їх причини (нечіткість Коду, проблеми набору СМС-повідомлення, електронного повідомлення, розлади уваги, тощо). 

5.10. Впродовж Періоду проведення Акції (в т.ч., впродовж однієї доби) Учасник має право приймати участь в Акції необмежену кількість разів, але при цьому кожного разу знову виконуючи всі умови даних Правил, за виключенням наступних обмежень для забезпечення об’єктивного розподілу Фонду Подарунків Акції і запобігання підробкам:

5.11. У разі виявлення порушення Учасником Акції умов п. 5.12. даних Правил, реєстрація Кодів визнається не дійсною, такі Коди не приймають участі у визначенні Виграшного Коду.

5.11.1. з зазначенням одного номеру телефону оператору мобільного зв’язку та/або з однієї IP-адреси можна зареєструвати не більше 20 (двадцяти) коректних Кодів протягом однієї доби (з 00 год. 00 хв. 01 сек. по 23 год. 59 хв. 59 сек. за київським часом);

5.11.2. при надходженні більше 20 (двадцяти) неіснуючих Кодів з зазначенням одного номеру мобільного телефону або з однієї IP-адреси протягом однієї доби (з 00 год. 00 хв. 01 сек. по 23 год. 59 хв. 59 сек. за київським часом), можливість реєстрації Кодів з зазначенням цього номеру мобільного телефону або IP-адреси автоматично блокується  до 23 год. 59 хв. 59 сек. поточної доби. Починаючи з 00 год. 00 хв. 00 сек. можливість реєстрації Кодів з зазначенням цього номеру мобільного телефону або IP-адреси автоматично поновлюється;

5.11.3. при надходженні більше 30 (тридцяти) неіснуючих Кодів з зазначенням одного номеру мобільного телефону або з однієї IP-адреси протягом періоду проведення Акції, можливість реєстрації Кодів з зазначенням цього номеру мобільного телефону або IP-адреси автоматично блокується без права поновлення. Зареєстровані належним чином Коди до моменту виявлення порушення приймають участь у  визначенні Переможців Акції. При цьому, вказаний Учасник Акції визнається порушником з моменту виявлення вказаного у даному пункті порушення.

6. Подарунки Акції.

6.1. Фонд Подарунків Акції складають:

6.1.1. Головний Подарунок Акції – сертифікат на туристичну поїздку до парку розваг , номіналом 50 000,00 (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) грн. – 1 (одна) шт.;

6.1.2. Тижневі Подарунки Акції – набір продукції під ТМ «Kinder» - 300 (триста) шт., До складу набору входить: Кіндер Шоколад 100г – 1 шт., Кіндер Шоколад 50г – 2 шт., Кіндер Сюрприз – 2 шт., Кіндер Джой – 3 шт., Кіндер Деліс - 2 шт., Кіндер Буено – 2 шт., Кіндер Шоколад зі злаками 94г – 1 шт., Кіндер Шоколад Максі – 4 шт., Кіндер Шоколад зі злаками 23,5г – 2 шт.;

6.1.3. Гарантовані Подарунки Акції – поповнення абонентського рахунку оператора мобільного зв’язку на 10 (десять) грн (в тому числі ПДВ і ПФ). – 20 000 (двадцять тисяч) шт.

6.2. Замовник Акції не несе жодних додаткових витрат, пов’язаних з реалізацією Подарунків Акції.

6.3. Замовник Акції має право обирати/змінювати кількість, вартість, комплектацію, умови реалізації тощо Подарунків Акції. 

6.4. Кількість Подарунків Акції обмежена і складає зазначену вище кількість.

6.5. Фонд Подарунків Акції складається за рахунок власних засобів Замовника Акції і використовується виключно для надання Подарунків Акції Переможцям Акції.

6.6. Зовнішній вигляд Подарунків Акції (розмір, вид), зазначених у рекламних матеріалах, які будуть поширюватись Технічними партнерами та/або Організатором та/або Замовником Акції протягом Періоду проведення Акції, може відрізнятись від зовнішнього вигляду реальних Подарунків Акції. 

6.7. Організатор/Замовник залишає за собою право вибору характеристик і постачальника/виробника Подарунків Акції. 

7. Визначення Переможців Акції.

7.1. За кожні 3 (три) унікальні Коди, що зареєстровані Учасниками Акції у відповідності до цих Правил, Учасники Акції гарантовано здобувають право на отримання одного Гарантованого Подарунку Акції. Кількість Гарантованих Подарунків, право на отримання яких здобуває Учасник Акції, обмежена та не може бути більшою 10 (десяти) Гарантованих Подарунків для одного номеру оператора мобільного зв’язку Учасника Акції, що зареєстрував унікальні Коди. 

Учасник Акції,який здобув право на отримання Гарантованого Подарунку  Акції, визнається Гарантованим Переможцем. Всього протягом Періоду проведення Акції, визначається не більше 20 000 (двадцяти тисяч) Гарантованих Переможців. Один і той самий Учасник Акції може бути повторно визнаний Гарантованим Переможцем Акції, але не більше 10 (десяти) раз, протягом періоду проведення Акції.

7.2. Визначення Переможців Акції, що здобувають право на отримання Тижневого Подарунку Акції, проводиться щопонеділка протягом Періоду проведення Акції, починаючи з «28»березня 2016 року, за допомогою компютерної програми шляхом випадкової вибірки серед Кодів, зареєстрованих Учасниками Акції протягом відповідного тижня, що передує дню визначення та відбору наступної кількості Кодів під час кожного визначення: 28 березня 2016 року відбирається 30 (тридцять) Кодів, 04 квітня 2016 року відбирається 45 (сорок п’ять) Кодів, 11 квітня 2016 року відбирається 45 (сорок п’ять) Кодів, 18 квітня 2016 року відбирається 45 (сорок п’ять) Кодів, 25 квітня 2016 року відбирається 45 (сорок п’ять) Кодів,02 травня 2016 року відбирається 45 (сорок п’ять) Кодів, 09 травня 2016 року відбирається 45 (сорок п’ять) Кодів.

7.3. Коди, які були відібрані за результатами випадкової вибірки під час кожного визначення Тижневих Переможців Акції, визнаються Тижневими виграшними Кодами. 

7.4. Учасник Акції, що зареєстрував Тижневий виграшний Код та не був визнаний Тижневим Переможцем Акції раніше, визнається Тижневим Переможцем Акції з моменту його визначення, та здобуває право на отримання одного Тижневого Подарунку Акції, у разі, якщо його не визнано порушником. Всього, протягом Періоду проведення Акції, визначається 300 (триста) Тижневих Переможців Акції. Один і той самий Учасник Акції не може бути повторно визнаний Тижневим Переможцем Акції.

7.5. Визначення Переможця Акції, що здобуває право на отримання Головного Подарунку Акції, проводиться «10» травня  2016 року, за допомогою компютерної програми шляхом випадкової вибірки серед усіх Кодів,зареєстрованих Учасниками Акції протягом Періоду проведення Акції, та відбору 1 (одного) Коду. Під час визначення Переможця Акції, що здобуває право на отримання Головного Подарунку Акції присутній нотаріус. 

7.6. Код, що його було відібрано за результатами випадкової вибірки під час визначення Головного Переможця Акції, визнається Головним виграшним Кодом. 

7.7. Учасник Акції, що зареєстрував Головний виграшний Код, визнається Головним Переможцем Акції з моменту його визначення та здобуває право на отримання Головного Подарунку Акції, у разі, якщо його не визнано порушником.

7.8. Один і той самий Учасник Акції може бути визнаний Гарантованим Переможцем Акції, Тижневим Переможцем Акції і Головним Переможцем Акції. Один і той самий Учасник Акції може бути визнаний Гарантованим Переможцем Акції декілька раз як протягом періоду проведення Акції так і протягом доби, але не більше 10 (десяти) раз протягом періоду проведення Акції.  Учасник Акції, що визнаний Тижневим Переможцем Акції не може бути визнаний таким повторно.

7.9. Гарантований Переможець Акції, Тижневий Переможець Акції і Головний Переможець Акції разом іменуються – Переможці Акції.

7.10. Одночасно з визначенням Переможців Акції, під час кожного такого визначення аналогічним чином визначається 10 (десять) Резервних Переможців Акції, що у порядку черговості здобувають право на отримання відповідного Подарунку Акції у разі не можливості вручення такого Подарунку Акції Переможцям Акції, що здобули на них право та/або втрати набутого права на отримання Подарунку з підстав, передбачених п. 8.24. цих Правил.

7.11. Переможців Акції буде оголошено на Сайті протягом одного тижня з моменту їх визначення. На Сайті розміщується інформація щодо Виграшного Коду та частково відображеного телефону, з якого було надіслано Виграшний Код, або який вказано у реєстраційній Анкеті Учасника на Сайті.  

7.12. Остаточні результати визначення Переможців Акції фіксуються Замовником Акції та відображаються у Протоколах. Протокол з результатами визначення Переможця Акції, що здобуває право на отримання Головного Подарунку Акції засвідчується нотаріально. Результати визначення, зафіксовані Замовником Акції у Протоколах, є остаточними та такими, що не підлягають оскарженню.

8. Порядок, умови і терміни отримання Подарунків Акції.

8.1. Щотижневий та Головний Переможець Акції протягом 3-х робочих днів з моменту його визначення буде повідомлений Технічним партнером/Замовником/Організатором Акції про визнання його таким та умови отримання належного йому Подарунку Акції за номером телефону відповідного Переможця Акції, з якого було відправлено Виграшний Код або який вказаний у реєстраційній формі на Сайті, або іншими засобами звязку.

8.2. Для отримання належного йому Подарунку Акції Щотижневий Переможець Акції та Головний Переможець Акції протягом 2 (двох) календарних днів з моменту визнання його таким зобов’язаний:

8.2.1. вийти на зв’язок з Замовником/Організатором/ Технічним партнером-2, щоб підтвердити можливість отримати належного йому Подарунку Акції;

8.2.2. за вказаною Замовником або Організатором або Технічними партнерами адресою надати всі дані та копії документів, необхідні для отримання Подарунку Акції, а саме: 

8.2.2.1. Щотижневий Переможець Акції зобов’язаний надати детальну поштову адресу фактичного місцезнаходження. Технічний партнер/Замовник/Організатор Акції мають право запросити інші документи та відомості, у разі необхідності;

Головний Переможець Акції зобов’язаний надати електронну копію паспорта громадянина України (усі сторінки із записами), копію картки фізичної особи – платника податків (ідентифікаційний номер), а для осіб, що відмовилися від ідентифікаційного номера, - копію сторінки паспорта з відповідною відміткою уповноваженого органу детальну поштову адресу фактичного місцезнаходження, Згоду на збір та обробку персональних даних. 

Вказані відомості і документи надаються засобами електронної пошти з метою нарахування і перерахування до відповідних бюджетів податків, передбачених податковим законодавством України, та надсилання Подарунків Акції Переможцям Акції. Переможець Акції несе відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

8.2.3. Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції можуть вимагати пред’явлення Виграшного Коду/Головного виграшного Коду та/або оригіналу упаковки Акційної Продукції, тощо.

8.3. Подарунки Акції, визначені п. 6.1.2. даних Правил, надсилається Організатором Переможцям Акції, що здобули на них право, засобами поштової або курєрської доставки на поштову адресу, що надана кожним Переможцем Акції протягом 7 (семи) робочих днів з моменту визнання Учасника Акції Щотижневим Переможцем Акції. Всі податкові зобов’язання стосовно розповсюдження (вручення) Подарунків Акції та всі ризики, що можуть випливати з таких дій бере на себе Організатор Акції.

8.4. Подарунки Акції, визначені п. 6.1.3. даних Правил, вручаються на номер оператора мобільного зв’язку Гарантованого Переможця Акції, з якого було відправлено унікальні Коди або який вказаний у реєстраційній формі на Сайті, протягом 4 (чотирьох )робочих днів з моменту визнання Учасника Акції Гарантованим Переможцем. На один номер оператора мобільного зв’язку Гарантованого Переможця Акції, з якого було відправлено унікальні Коди або який вказаний у реєстраційній формі на Сайті може бути вручено не більше 10 (десяти) Гарантованих Подарунків Акції.

8.5. Для отримання Головного Подарунку Акції, Головний Переможець Акції повинен протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання такої вимоги відправити на електронну пошту info@profilab.com.ua сканкопії документів, необхідні для отримання Головного Подарунку, а саме: сканкопію паспорта громадянина України та сканкопію облікової картки фізичної платника податків (ідентифікаційного номера). Замовник/Організатор/Технічний партнер Акції має право додатково запросити електронне зображення оригіналу упаковки Акційної Продукції з відповідним виграшним Кодом Подарунку. Головний Переможець Акції повинен надати електронне зображення письмової Згоди на збір та обробку його персональних даних. Головний Подарунок Акції вручається Головному Переможцю Акції за Актом приймання - передачі. У разі не виконання Головним Переможцем Акції вказаної вимоги, такий Головний Переможець Акції втрачає право на отримання Головного Подарунку Акції.

8.6. Всі Подарунки Акції вручаються Переможцям Акції, що здобули на них право у строк до 15 червня 2016 року включно.

8.7. Подарунок вважається врученим з моменту передачі Тижневого Подарунку Акції представнику поштової або курєрської доставки, та/або перерахування суми Гарантованого Подарунку Акції на номер оператора мобільного зв’язку, та/або передачі Головного Подарунку Акції за Актом приймання – передачі.

8.8. У разі неможливості отримання Подарунку Переможцем Акції з причин, що не залежать від Замовника/Організатора/Технічних партнерів Акції, в тому числі, через збої у роботі поштових служб, служб зв’язку, комп’ютерних систем, тощо, такий  Подарунок Акції використовується Замовником Акції на власний розсуд.

8.9. Адреса доставки Тижневого Подарунку Акції має знаходитися в межах території України, підконтрольній українській владі. Адреса доставки Тижневого Подарунку Акції має містити пункти доставки обраної кур’єрської служби доставки. 

8.10. Кур’єрську службу доставки для вручення Тижневих Подарунків Акції, виконавця для перерахування суми Гарантованих Подарунків Акції на номер оператора мобільного зв’язку Організатор обирає самостійно на власний розсуд в такий спосіб, щоб критерії відбору задовольняли Організатора за умовами економічності, швидкості доставки та інших організаційних даних. Технічні партнери Акції не здійснюють вручення Подарунків Акції, зокрема, не здійснюють перерахування сум Гарантованих Подарунків Акції на номери операторів мобільного зв’язку Гарантованих Переможців.  

8.11. У випадку, якщо протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати доставки Тижневого Подарунку Акції Тижневий переможець Акції, якому надіслано Тижневий Подарунок Акції, його не отримав, на такого Тижневого переможця Акції буде покладено обов’язок по сплаті за зберігання Тижневого Подарунку Акції, відповідно до умов надання послуг відповідною службою кур’єрської та/або поштової доставки, та такий Тижневий Подарунок Акції повертається в розпорядження Замовника не залежно від причин його неотримання та без компенсації його вартості Тижневому переможцю Акції. .

8.12. Вручення Подарунків Акції допускається лише особі, яка отримала на нього право згідно з умовами цих Правил, і виключно в порядку, встановленому цими Правилами. У випадку, якщо Переможець Акції з яких-небудь причин не може отримати Подарунок Акції особисто, такий Переможець Акції не має права передати/поступитися своїм правом будь-якій третій особі.

8.13. З моменту вручення Подарунку Акції, Переможець Акції самостійно вживає усіх заходів, пов’язаних з реалізацією та користуванням належним йому Подарунком Акції.

8.14. У випадку неможливості вручити Подарунок відповідному Переможцю Акції, відсутності Щотижневого Переможця Акції за вказаною ним адресою, або недостовірності чи неточності зазначеної адреси – такий Переможець Акції вважається таким, що добровільно відмовився від вручення йому Подарунку Акції.

8.15. Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції та їх представники не несуть відповідальності за неможливість отримання Переможцем Акції належного йому Подарунку Акції з будь-яких причин, що не залежать від Замовника/Організатора/Технічних партнерів Акції та їх представників, в т.ч. у випадку, якщо контактна адреса, ім’я та/або прізвище, номер телефону або інший спосіб зв’язку Учасника Акції були вказані невірно та/або нерозбірливо, або змінено, тощо, так само як і у випадку неотримання від особи, визначеної Переможцем Акції, копій документів, вказаних в даних Правилах. При цьому Переможець Акції не має права на одержання від Замовника/Організатора/Технічних партнерів Акції та їх представників будь-якої компенсації. За інформацію, в тому числі контактну, яка надається Переможцем Акції, несе повну відповідальність персонально кожен Переможець Акції самостійно. Організатор та Замовник Акції приймають таку інформацію як таку, яка відповідає дійсності, та не здійснюють її перевірку. 

8.16. Головний Переможець Акції самостійно несе усі витрати, що виникають у зв’язку з отриманням належного йому Подарунку Акції. Замовник/Організатор Акції не несуть будь-яких обов'язків та відповідальності і не здійснюють компенсацій у зв'язку з оформленням відсутності Переможця Акції за його місцем роботи, придбанням квитків на будь-який вид транспорту та будь-якими іншими питаннями прибуття Переможця Акції для вручення/використання/реалізації належного йому Подарунку Акції. 

8.17. Головний Подарунок Акції можливо реалізувати Головним Переможцем Акції в строк та на умовах, що вказані в сертифікаті, виключно у туристичній агенції, що вказана в сертифікаті, відповідно до переліку та умов надання відповідних послуг.

8.18. Послуги та витрати, що перевищують номінальну вартість сертифікату, оплачуються Головним Переможцем Акції, який здобув право на отримання Головного Подарунку Акції, самостійно.

8.19. При обранні Головним Переможцем Акції, який здобув право на отримання Головного Подарунку Акції, туристичної поїздки, вартість якої перевищує розмір номінальної вартості Головного Подарунку Акції, різниця між фактичною вартістю туристичної поїздки та номінальною вартістю Головного Подарунку Акції сплачується таким Головним Переможцем Акції за власний рахунок. У разі обрання туристичної поїздки, вартість якої менша, ніж номінальна вартість Головного Подарунку Акції, різниця не підлягає заміні на грошовий та/або будь-який інший еквівалент.

8.20. Замовник Акції залишає за собою право при необхідності змінити номінальну вартість, строк та умови реалізації Головного Подарунку Акції на свій розсуд.

8.21. Детальну інформацію про Головний Подарунок Акції Головний Переможець Акції дізнається після визнання його таким від представників Замовника/ Організатора/ Технічних партнерів Акції.

8.22. Технічні партнери/Замовник/Організатор Акції і пов’язані з Акцією особи не несуть відповідальності за подальше використання Переможцями Акції Подарунків Акції після їх вручення та/або за неможливість такими Переможцями Акції скористатись належними їм Подарунками Акції з будь-яких причин та/або будь – які наслідки використання Подарунків Акції. 

8.23. Неухильне дотримання всіх умов цих Правил та надання всіх передбачених документів Переможцями Акції є необхідною умовою отримання Подарунків Акції. Невиконання будь-яких умов, передбачених цими Правилами, позбавляє відповідного Переможця Акції права на одержання належного йому Подарунку Акції. При цьому, Переможець Акції вважається таким, що добровільно відмовився від отримання відповідного Подарунку Акції, та не має права на одержання від Замовника/Організатора Акції будь-якої компенсації, в т.ч. і грошової.

8.24. Переможець Акції автоматично втрачає набуте ним право на отримання Подарунку Акції без будь – яких компенсацій та/або можливості заміни на інший Подарунок Акції у таких випадках, не залежно від того у який час стали відомими вказані обставини:

8.24.1. якщо представники Замовника/Організатора/Технічних партнерів Акції протягом 2 (двох) календарних днів не зможуть зв’язатися з Переможцем Акції для отримання повідомлення про визнання Учасника Акції Переможцем Акції та/або підтвердження можливості отримання Подарунок Акції, з не залежних від Замовника/Організатора/Технічних партнерів Акції причин;

8.24.2. якщо Переможець Акції не вчинить дій, визначених у п. 8.2. даних Правил, у їх сукупності та інших зобовязань, передбачених даними Правилами;

8.24.3. якщо Головний Переможець Акції не вчинив дій, визначених у п. 8.5. даних Правил, або вчинив їх з порушеннями;

8.24.4. якщо Переможець Акції належить до категорії осіб, визначених у п. 4.2. даних Правил;

8.24.5. якщо Переможець Акції заявив про свою відмову від отримання Подарунку Акції будь – яким зручним для нього способом;

8.24.6. у разі неможливості ідентифікувати Переможця Акції та/або Виграшний Код;

8.24.7. у разі неможливості надати оригінал Виграшного Коду та/або оригіналу упаковки Акційної Продукції;

8.24.8. у разі неналежного виконання умов даних Правил.

8.25. У разі неможливості вручення Подарунків Акції Переможцям Акції, що здобули на них право, такі Подарунки Акції визнаються незатребуваними. При цьому відповідні Подарунки Акції не можуть бути затребуваним Переможцями Акції повторно. Грошова та/або будь-яка інша компенсація Подарунків Акції не видається.

8.26. У разі виявлення неможливості вручення Подарунків Акції, Замовник або Організатор Акції мають право розпорядитися незатребуваними Подарунками Акції на свій розсуд.

8.27. Усіма нерозподіленими, незатребуваними Гарантованими Подарунками, від отримання яких Гарантовані переможці Акції відмовилися, Замовник Акції розпоряджається на свій розсуд. Гарантовані Подарунки не можуть бути затребуванними Гарантованими переможцями Акції повторно.

9. Технічні умови Акції.

9.1. Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції здійснюють ідентифікацію та/або інформування Учасників Акції за допомогою телефонного номеру, за допомогою якого була здійснена реєстрація Коду, або який вказаний у реєстраційній формі Учасника Акції на Сайті. 

9.2. Вартість кожного СМС-повідомлення, що направляється Учасником Акції, оплачується ним самостійно за власний рахунок. Право на участь в Акції не пов'язане з внесенням вказаної суми СМС-повідомлення як плата за участь в Акції, а фонд Подарунків Акції не формується за рахунок оплати Учасниками Акції вартості СМС-повідомлень. 

9.3. На дату початку Періоду проведення Акції, вартість одного СМС-повідомлення на номер 4300 для абонентів мережі «Київстар» - 0,60 грн., ТОВ «Лайфселл» (life:)) - 0,66 грн., ПрАТ "МТС Україна"(МТС та Vodafone) – 0,60 грн, (в т.ч. ПДВ 20%). . Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ 20%). Оператори мобільного зв’язку, самостійно встановлюють тарифікацію дзвінків для своїх абонентів.  Сервіс тільки для повнолітніх абонентів всіх національних GSM операторів.

9.4. Інформаційна (технічна) підтримка СМС-повідомлень здійснюється за тел.: (044) 206-32-39 цілодобово (в межах території України, підконтрольній українській владі згідно з тарифним планом відповідного оператора). Підтримку надає Технічний партнер-1. Зазначена підтримка пов'язана виключно з питаннями порядку відправки й отримання СМС-повідомлень та Інтернет - реєстрації. Технічну підтримку Інтернет - реєстрації також здійснює Технічний партнер-2. 

9.5. Інформаційна підтримка Інтернет реєстрації здійснюється за телефоном гарячої лінії  0 800 30 40 30 цілодобово (в межах території України, підконтрольній українській владі згідно з тарифним планом відповідного оператора) або засобами сервісу Сайту «Питання-Відповіді» шляхом обміну електронним повідомленнями. Повідомлення – відповідь на запит Учасника Акції обробляється та надсилається протягом 1 (однієї) доби з моменту отримання запиту. 

9.6. Вартість користування мережею Інтернет, що здійснюється Учасником Акції, оплачується ним самостійно за власний рахунок і відповідає стандартній вартості послуги за тарифним планом оператора даної послуги.

9.7. Всі Учасники Акції самостійно сплачують всі та будь-які витрати, понесені ними у зв'язку з участю в Акції (у тому числі, без обмежень витрати, пов'язані з відправкою СМС-повідомлень, дзвінками на телефон гарячої лінії та користуванням мережею Інтернет як для реєстрації Кодів, так і для отримання будь-якої інформації про Акцію). 

9.8. Витрати на реєстрацію Коду, здійснену з помилками, підлягають оплаті Учасником Акції на тих же умовах, що і витрати на відправку правильного повідомлення.

9.9. Реєстрація Коду не дає особі права вважатися Учасником Акції в наступних випадках і не дає права на участь в визначенні Переможців Акції, якщо вона здійснена з порушенням умов цих Правил, зокрема: 

9.8.1. якщо СМС-повідомлення або дані при Інтернет-реєстрації містить більше одного Коду; 

9.8.2. якщо СМС-повідомлення або дані при Інтернет-реєстрації не містить Коду; 

9.8.3. якщо СМС-повідомлення або дані при Інтернет-реєстрації не можуть бути ідентифіковані (не містить всі елементи Коду або містить їх в невірному форматі,  містить окрім Коду зайві пропуски/пробіли, символи);

9.8.4. якщо СМС-повідомлення відправлене або Інтернет-реєстрація здійснена Учасником Акції з порушенням строків реєстрації, що встановлені цими Правилами;

9.8.5. якщо такий Код вже було зареєстровано.

9.10. Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції не несуть відповідальності за будь-які технічні збої, що мають відношення до реєстрації Кодів, а також інші обставини, не залежні від їх волі, зокрема (але не виключно):

9.9.1. за розірвання договірних відносин оператором (-ами) мобільного зв'язку і, як наслідок - неможливістю відправки СМС-повідомлення на короткий номер 4300 та/або отримання повідомлення про визнання Учасника Акції – Переможцем Акції;

9.9.2. за затримки СМС-повідомлень, а також будь-які інші технічні збої операторів мобільного зв'язку, що виникли не з вини Замовника/Організатора/Технічних партнерів Акції;

9.9.3. за нез'єднання з коротким номером 4300, на який слід надіслати СМС-повідомлення, якщо оператором мобільного зв'язку в конкретному місті (місцевості) така послуга не підтримується;

9.9.4. за недоставку повідомлення про визнання Учасника Акції Переможцем Акції, якщо його мобільний телефон вимкнений або знаходиться поза зоною дії мережі оператора протягом більш ніж 6 (шести) годин поспіль;

9.9.5. за розірвання договірних відносин з постачальником Інтернет послуг, як наслідок - неможливістю реєстрації Кодів;

9.9.6. за затримки реєстрації Кодів, а також будь-які інші технічні збої у роботі Інтернет, що виникли не з вини Замовника/Організатора/Технічних партнерів Акції; 

9.9.7. за будь-які інші збої в роботі мережі Інтернет;

9.9.8. за будь-які збої в роботі приладів, використовуваних Учасниками Акції для реєстрації Кодів/створення.

9.11. Замовник/Організатор Акції не бере участі у вирішенні суперечок щодо можливостей участі у Акції будь-кого з Учасників Акції.

9.12. Для відмови від отримання СМС-повідомлень Учасник Акції повинен зателефонувати за телефоном технічної підтримки: 044 206 32 39 або телефоном гарячої гарячої лінії: 0 800 30 40 30, та повідомити про бажання відмовитись від отримання СМС - повідомлень. Зазначені дії Учасника Акції є підставою для припинення відправки СМС - повідомлень зазначеному Учаснику Акції. Якщо Учасник Акції не здійснив відмову від отримання СМС – повідомлень в порядку, визначеному даним пунктом, вважається, що наявна згода Учасника Акції на отримання СМС – повідомлень.

10. Загальні умови проведення Акції.

10.1. Всю інформацію про Акцію можна отримати на Сайті http://kinder-promo.com.ua або за телефоном гарячої лінії 0 800 30 40 30

10.2. Замовник/Організатор Акції не несуть відповідальності за:

10.2.1. неознайомлення з даними Правилами Акції;

10.2.2. невиконання, неналежне виконання, несвоєчасне виконання Учасниками/Переможцями Акції обов'язків, передбачених у цих Правилах;

10.2.3. не можливість реєстрації Кодів, що не відповідають заданому формату, відправлені з помилками та/або відправки СМС – повідомлення та/або реєстрації Коду на Сайті через завантаження лінії або перебої у роботі операторів мобільного зв’язку та/або мережі Інтернет, тощо;

10.2.4. зміну тарифікації дзвінків мобільними операторами;

10.2.5. неотримання Подарунків Акції Переможцем Акції, що сталося не з вини Замовника/Організатора Акції;

10.2.6. неможливість скористатися правом на отримання Подарунку Акції;

10.2.7. неможливість скористатися Подарунком Акції;

10.2.8. за наслідки використання Подарунків Акції.

10.3. Беручи участь в Акції, Учасник/Переможець Акції, зокрема, підтверджують свою згоду з наступним:

10.3.1. Замовник Акції має право змінити Правила Акції. Про зміну умов Акції має бути оголошено в тому ж порядку, в якому було оголошено про Акцію;

10.3.2. Інформація про факт перемоги, а також Ім'я та місце проживання будуть опубліковані на Сайті без сплати будь-якої винагороди, за умови відсутності письмових заперечень з боку Переможця щодо такого опублікування його персональних даних;

10.3.3. Учасник/Переможець Акції підтверджує свою повну, явну та безумовну згоду на здійснення Замовником Акції збору, обробки, зберігання, використання, розповсюдження в цілях проведення Акції отриманих від Учасника/Переможця Акції персональних даних, з дотриманням необхідних заходів захисту таких даних від несанкціонованого розповсюдження. 

10.3.4. Приймаючи участь в Акції, Учасник Акції засвідчує, що він ознайомлений і згоден дотримуватись даних Правил. Факт відправки Замовнику/Організатору/Технічним партнерам Акції будь-яких персональних даних засвідчує явну згоду Учасника Акції на їх передачу у відповідному обсязі та подальше використання Замовником/Організатором/Технічними партнерами Акції згідно Правил використання персональних даних. 

10.3.5. Замовник Акції має право використовувати персональні дані, отримані під час проведення Акції, для інформування її Учасників про майбутні активності Замовника, за умови відсутності письмових заперечень з боку Учасника Акції щодо такого інформування. Учасник має право в будь-який момент відмовитися від отримання інформації про майбутні активності Замовника та відкликати свою Згоду на збір та обробку персональних даних. З моменту повідомлення про відкликання Згоди на збір та обробку персональних даних, відповідний Учасник втрачає право на подальшу участь у Акції.

10.4. Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції залишають за собою право не вступати в письмові переговори або інші контакти з Учасниками/Переможцями Акції, окрім випадків, передбачених цими Правилами.

10.5. Замовник/Організатор/ Технічні партнери Акції не беруть участі у вирішенні суперечок щодо визначення Переможців Акції та/або розподілу Подарунків між Переможцями Акції.

10.6. Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції на свій власний розсуд можуть визнати недійсними будь - які заявки на участь (реєстрацію), а також заборонити подальшу участь в даній Акції будь-якій особі, яка підроблює або отримує вигоду з підробки процесу реєстрації або інших етапів проведення Акції, або ж діє, порушуючи дані Правила Акції, діє деструктивним чином або здійснює дії з наміром докучати, ображати, загрожувати або заподіювати шкоду будь-якій іншій особі, яка може бути пов'язана із даною Акцією.

10.7. Якщо з будь-якої причини будь-який аспект даної Акції не може проводитися так, як це заплановано, включаючи причини, викликані зараженням комп'ютерними вірусами, несправностями в мережі Інтернет, дефектами, маніпуляціями, несанкціонованим втручанням, фальсифікацією, технічними неполадками або будь-якою іншою причиною, неконтрольованою Замовником/Організатором/Технічними партнерами Акції, яка спотворює або втручається у виконання, безпеку, чесність, цілісність або належне проведення Акції, Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції можуть на свій власний розсуд анулювати, припинити, змінити або тимчасово припинити проведення Акції , або ж визнати недійсними будь-які реєстрації. 

10.8. Терміни, що використовуються в даних Правилах, відносяться виключно до даної Акції.

10.9. Всі відносини, що стосуються проведення даної Акції, регулюються на основі чинного законодавства України. При цьому в ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил, і при не врегульованих правилами спірних питаннях остаточне рішення приймається Замовником Акції. Рішення Замовника Акції з усіх питань, пов'язаним з проведенням Акції, є остаточними і не підлягають перегляду. Результати Акції не підлягають перегляду.

10.10. Замовник/Організатор/Технічні партнери Акції мають право залучати третіх осіб для повного або часткового виконання даних Правил.

10.11. Обов'язок по нарахуванню і сплаті податків у зв'язку з врученням Подарунків Акції, а також відповідальність за невиконання даного обов'язку несе Організатор.