Зареєструвати код
Відео Умови акції Подарунки Переможці Акційна продукція Зареєструвати код
ЗАРЕЄСТРУВАТИ КОД
Неправильний код. Перевірте: код має складатися з 10 символів.
Невірний формат номеру.
Правильний формат: +38 (0ХХ) ХХХ ХХ ХХ.
Нам потрібно переконатися, що ви не робот.
Оберіть малюнки, на яких зображено ....
ЗАРЕЄСТРУВАТИ КОД
Поставити запитання
Поле не може бути пустим.
Невірна електронна адреса. Будь ласка, введіть
вашу електронну адресу в форматі name@mail.com
Поле не може бути пустим.
ВІДПРАВИТИ
ДЯКУЄМО!
Ваш код зареєстровано!
ЗАРЕЄСТРУВАТИ ЩЕ
Ліміт реєстрацій
на поточну добу вичерпано.
Зберігайте коди та реєструйте
вже завтра!
Ви перевищили кількість
невдалих спроб зареєструвати код.
На жаль, ви не зможете реєструвати
більше кодів протягом доби.
Код вже зареєстрований.
Уважно перевірте символи
на акційній упаковці.
ЗАРЕЄСТРУВАТИ ЩЕ
Код неправильний.
Уважно перевірте символи
на акційній упаковці.
З будь-яких питань звертайтеся
на Гарячу лінію 0 800 30 40 30
або сюди.
ЗАРЕЄСТРУВАТИ ЩЕ
Ваш номер заблоковано до кінця Акції.
Повторне розблокування неможливе.
У разі виникнення запитань
зверніться на Гарячу лінію
0 800 30 40 30 або сюди.
КОД ПРИЙНЯТО!
До відкриття гарантованого
подарунка залишився лише 1 код.
Тож мерщій реєструйте його
та перемагайте!
ЗАРЕЄСТРУВАТИ ЩЕ
Наша Акція ще не розпочалася!
Реєструйте код із 21 березня
та вигравайте подарунки
від Kinder Chocolate.
На жаль, Акцію вже завершено.
Перегляньте результати
на сторінці «Переможці».
Дякуємо за участь та чекайте
на нові акції від Kinder!
Дякуємо за запитання!
Ми відповімо протягом доби.
На жаль, ви отримали максимальну
кількість гарантованих подарунків.
На жаль, фонд гарантованих
подарунків вичерпано.

Слідкуйте за розіграшем
головного подарунка.
Дякуємо за участь!

Питання та відповіді

Загальні питання
Реєстрація
Подарунки
Поставити запитання
1. КУДИ МОЖНА ЗВЕРНУТИСЯ З ДОДАТКОВИМИ ЗАПИТАННЯМИ?
Якщо у Вас виникли запитання, не наведені в цьому списку, будь ласка, скористайтеся формою «Поставити запитання» вгорі сторінки або зателефонуйте за номером Гарячої лінії 0 800 30 40 30.
2. ЯКИЙ ПЕРІОД ДІЇ АКЦІЇ?
Акція діє з 21 березня 2016 року до 08 травня 2016 року включно. В цей період можна реєструвати промокоди на сайті або за коротким номером 4300. Акція проводиться Замовником на території України*, підконтрольній українській владі. * За винятком території Автономної республіки Крим та м. Севастополь, а також ряду населених пунктів на території Донецької та Луганської областей.
1. ЧИ ПОТРІБНО ЗБЕРІГАТИ АКЦІЙНУ УПАКОВКУ З КОДОМ?
Після вдалої реєстрації промокоду, будь ласка, зберігайте акційну упаковку до завершення Акції.
2. ЯК І ДЕ Я МОЖУ ЗАРЕЄСТРУВАТИ КОД?
Реєструвати промокоди для участі необхідно на сайті www.vidkryttya.kinder-promo.com.ua за кліком на «Зареєструвати код» на головній сторінці або надіславши SMS із кодом на короткий номер 4300.
3. НЕ МОЖУ ЗАРЕЄСТРУВАТИ КОД
Прочитайте, будь ласка, повідомлення, яке надходить Вам при спробі реєстрації коду. Уважно перевірте код та спробуйте ще раз. Код є унікальною комбінацією арабських цифр та латинських літер і представлений у форматі з 10 символів, наприклад: 1Q4RYQ638S. Код має бути введено для реєстрації чітко в такому ж вигляді, як він вказаний на упаковці. У випадку, якщо код зареєструвати не вдалося, зверніться на Гарячу лінію – 0 800 30 40 30.
4. МЕНІ НАДІЙШЛО ПОВІДОМЛЕННЯ, ЩО ВВЕДЕНИЙ КОД Є НЕКОРЕКТНИМ. ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ?
До реєстрації не допускаються некоректні коди, якими визнаються:- вигадані коди;- коди, введені з помилками;- коди, які вже були використані для участі в Конкурсі (іншими особами або повторно тим самим учасником);- коди, які були зареєстровані після завершення Акції (пізніше 23:59:59 год. за київським часом 08 травня 2016 року включно).
5. МЕНІ НАДІЙШЛО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО БЛОКУВАННЯ МОГО НОМЕРА ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ КОДІВ. ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ?
З Вашого номера протягом доби було здійснено більше 10 спроб реєстрації некоректних кодів, тому Ваш номер заблоковано. Номер автоматично розблокується наступної доби.«Номер заблоковано до кінця Акції» – таке повідомлення означає, що з Вашого номера було здійснено більше 30 спроб реєстрації некоректних кодів протягом усього періоду Акції. У такому випадку відновлення номера для подальшої участі не передбачається.
6. ЧИ ІСНУЮТЬ ОБМЕЖЕННЯ КІЛЬКОСТІ КОДІВ?
Протягом періоду проведення Акції існує щоденний ліміт – 20 кодів на добу для одного учасника. Наступної доби можна знову реєструвати коди.
7. ЧИ МОЖУ Я БРАТИ УЧАСТЬ ІЗ ДЕКІЛЬКОХ НОМЕРІВ ТЕЛЕФОНІВ?
Однин учасник може брати участь в Акції лише з одного номера телефону. У разі виявлення використання одним учасником більше одного номера телефону для участі в Акції такий учасник втрачає право на отримання будь-яких подарунків у рамках цієї Акції.
8. СКІЛЬКИ КОШТУЄ SMS-ПОВІДОМЛЕННЯ НА НОМЕР 4300?
Вартість SMS на номер 4300 для абонентів мережі «Київстар» становить 0,60 грн, ТОВ «Лайфселл» ( life:)) – 0,66 грн, ПрАТ «МТС Україна» (МТС та Vodafone) – 0,60 грн, тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Сервіс лише для повнолітніх абонентів усіх національних GSM-операторів. 
9. НЕ НАДІЙШЛО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ КОДУ
Відповіді на SMS надсилаються автоматично, повідомлення може доставлятися не миттєво після відправки. Для перевірки кількості кодів і коректної реєстрації Ви можете звернутися на Гарячу лінію – 0 800 30 40 30.
10. У ВІДПОВІДЬ НА SMS ІЗ КОДОМ НАДІЙШЛО ПОВІДОМЛЕННЯ «ПОМИЛКА МЕРЕЖІ» АБО «ПОМИЛКА ПРИ ВІДПРАВЛЕННІ ПОВІДОМЛЕННЯ». ЩО ЦЕ ОЗНАЧАЄ?
Спробуйте надіслати повідомлення пізніше. З технічних питань звертайтеся до свого оператора або за телефоном 044 206 32 39 (цілодобово в період проведення Акції).
1. ЯК Я ДІЗНАЮСЯ, ЩО СТАВ ПЕРЕМОЖЦЕМ?
Після кожного розіграшу переможцям надсилається SMS про виграш. Також перевірити наявність виграшу за своїм номером телефону можна на сторінці «Переможці» та звернувшись на Гарячу лінію Акції за номером 0 800 30 40 30. Перші 20 000 учасників, які зареєстрували 3 коректні коди, гарантовано отримують поповнення рахунка на 10 гривень. Переможців Акції, які виграли Тижневий подарунок, протягом 3-х робочих днів від моменту визнання їх переможцями буде сповіщено про це в телефонному режимі. До 16 травня 2016 року буде оголошено головного переможця Акції, про що буде оголошено на сайті.
2. ЯКІ ТА СКІЛЬКИ ПОДАРУНКІВ МОЖНА ОТРИМАТИ, БЕРУЧИ УЧАСТЬ В АКЦІЇ?
Подарунки в Акції поділяються на три рівні: Гарантований, Тижневий та Головний.- Головний подарунок Акції – сертифікат на туристичну поїздку до парку розваг номіналом 50 000,00 грн – 1 шт.;- Тижневий подарунок Акції – набір продукції під ТМ Kinder – 300 шт. за весь період проведення Акції; - Гарантований подарунок Акції – поповнення абонентського рахунка оператора мобільного зв’язку на 10 (десять) гривень (враховуючи ПДВ і ПФ) – 20 000 шт.
3. КОЛИ ТА ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ДОСТАВКА ПОДАРУНКІВ?
Поповнення рахунка відбувається протягом 4 діб. Відправка Щотижневих подарунків відбувається протягом тижня з моменту оголошення результатів розіграшу. Доставка подарунків відбувається у зазначене відділення «Нової Пошти». Усі подарунки Акції будуть відправлені до 15 червня 2016 року.
4. ЯК САМЕ ВИЗНАЧАЮТЬСЯ ПЕРЕМОЖЦІ?
"За кожні 3 коректні зареєстровані коди учасники отримують Гарантований подарунок (поповнення абонентського рахунку). Розіграш Тижневих подарунків – наборів продукції під ТМ Kinder – проводиться щопонеділка, починаючи з 28 березня 2016 року, за допомогою сервісу випадкових вибірок Random.org серед кодів, зареєстрованих учасниками Акції протягом відповідного тижня. Визначення головного переможця Акції відбудеться 10 травня 2016 року за допомогою комп'ютерної програми шляхом випадкової вибірки серед усіх кодів, зареєстрованих учасниками Акції протягом періоду проведення Акції. Про отримання подарунка можна дізнатися на сайті в розділі «Переможці»."